Thursday, June 18, 2009

c o n v o c a t i o n + 7 b u l a N



hari yang di nanti2 setelah penat belajar selama 3 tahun
hasil usaha di atas sokongan dan semangat dari insan2 tersayang untuk meneruskan perjuangan, memulakan langkah yang pertama walaupun rasa berat di hati
tapi atas dorongan dan semangat yang kuat menghulurkan tangan agar aku menerima cabaran dan langkah pertama dalam hidup ini... dan akhirnya kini aku berjaya menghabiskan 3 tahun ini dengan jayanya walaupun insan yang banyak memberikan aku keyakinan, semangat dan sokongan akhirnya menarik diri meninggalkan aku sendirian untuk meneruskan perjuangan ini..saat itu aku jatuh di saat2 yang getir menuju penghujung perjuangan. saat itu aku hilang segalanya, dunia ini bagiku kosong kerana aku terlalu memerlukan dia untuk terus kan kehidupan ini kerana dia yang banyak beri aku semangat, kerana dia aku memilih jalan ini. semua kerana d i a . . . .

tapi aku bersyukur aku masih punya insan2 tersayang iaitu famili aku. mereka terus memberi aku kekuatan. menggenggam erat tangan ku, menarik aku bangkit dari kekecewaan, kerana tak mahu aku terus jatuh..dan perjuangan ini perlu diteruskan

di saat aku kehilangan d i a , muncul insan istimewa kurnian Tuhan untuk aku
kini dia setia di samping ku, sentiasa menemani, terus memberikan kekuatan sehingga aku berjaya ke tahap ini..thanks s a y a n g

dan hari ini juga genap 7 bulan
dalam tak sedar dah 7 bulan berlalu
tarikh yang aku akan ingat sampai mati
satu tarikh di mana seorang insan di tinggalkan
tanpa belas kasihan di buang jauh dari sudut hatinya
tanpa alasan tanpa sebab hanya kerana ego sekeping hati!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home