Friday, May 22, 2009

hadiah h a r I l a H i r

hari yang di nantikan tidak seperti yang di harapkan
jauh di sudut hati ingin di layani dan di penuhi
segala kemahuan hati
tapi aku hanyalah insan yang kekadang terasa sunyi
yang sentiasa di buai mimpi
mimpi2 yang kian lari dari realiti
lalu aku tersedar dari mimpi dan berpijak di atas kaki sendiri
sedar yang aku tidak lagi seperti dulu
mengapa masih mengharap dia akan terus melayani ku??

lalu..ku pujuk hati sendiri
agar kuat menanti hari yang bermakna ini
pagi ku dihujani dengan ucapan selamat hari jadi
bersama nyanyian2 yang memecah kesunyian pagi
dan ciuman sayang menyinggah di pipi
untuk adik2 dan kawan2 yang aku sayangi
thanks 4 everythings

aku percaya di sebalik kesedihan yang aku tanggung
Tuhan menjanjikan sesuatu yang lebih bermakna untuk aku

pertemuan yang tak pernah aku jangka kan
akhirnya berlaku di terengganu
menggigil aku melihat dia, setelah sekian lama
akhirya di hari yang bermakna buat kita
kita bertemu di terengganu ini
aku bersyukur kepada Nya
inilah hadiah yang paling bermakna buat aku

untuk adik yang di sayangi
Nur Zuraiha Harris Abidin binti Zainal Abidin
yang sama2 menyambut hari kelahiran sama dengan ku
aku mendoakan semoga kau berjaya mengecapi
segala impian mu, dan kebahagian sentiasa mengiringimu

walaupun masa telah merenggangkan kita,
jarak menjauhkan kita, tapi hati aku masih seperti dulu
coz, i'll always keep ur love in my heart. Always do..


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home