Sunday, May 3, 2009

s a d



ape yang aku jangka kan kini berlaku
aku sedar aku bukan seperti insan lain
aku sedar kelemahan diri aku
aku sedar akan kekurangan yang ada pada aku

aku bukanlah yang terbaik untukmu
sebelum kita pergi lebih jauh
sebelum perasaan ini semakin mendalam
biar kita lepaskan di sini saja

biar kita b e r h e n t i di sini

apa yang aku lakukan bukan kerana benci
tetapi kerana aku terlalu menyayangimu
aku mahu kau miliki hidup yang lebih sempurna...

dalam keadaan genting untuk menghadapi final exam
aku juga harus kuat untuk hadapi satu lagi ujian Nya
aku bersyukur dengan kurniaan Mu Ya Allah
terima kasih di atas anugerah kasih sayang yang kau berikan
aku cukup bahagia dengan kasih sayang yang kau berikan
aku bahagia dengan ciptaan Mu untuk ku
terima kasih kerana memberikan aku kesempatan
untuk merasa nikmat Mu.....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home