Thursday, April 30, 2009

d i l u a r j a n g k a a n

terima surat jemputan pagi ni memang mengejutkan
jemputan untuk majlis konvokesyen 18 jun 2009
lantas aku teringatkan seseorang
yang selama ni banyak beri sokongan
selama 5 sem dia sentiasa di sisi memberi sokongan dan semangat
aku teringat...
dari mula aku dapat tawaran ke nursing
kerana dia aku di sini sekarang
kerana dia aku berjaya di sini sekarang
walaupun belum sampai ke penghujung nya
tapi kerana dia.... aku di sini

mengenangkan sume ni tanpa aku sedar
terasa hangat di pipi
sepatutnya dia ada di sini sekarang
berkongsi berita gembira
yang kita tunggu selama ini
aku mahu dia lihat kejayaan aku
atas segala usaha dia
semuanya kerana dia

tapi sekarang semua ini mustahil
semua kini hanya tinggal kenangan dan impian
kita pilih jalan yang berbeza
bila tiba di persimpangan

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home