Sunday, June 14, 2009

h u ja n lagi

hanya tinggal bape hari je lagi untuk tinggal di kelantan ni
masih banyak lagi barang yang aku tak pack lagi
dalam dok mengemas barang, aku terjumpa balik purse kesayangan aku
dan di dalam nya terdapat barang2 kesayangan aku
dan di dalam nya juga terdapat banyak2 barang yang meninggalkan nostalgia untuk aku
tiba2 aku terasa sebak..sebak di dada
dan cuaca di luar tiba2 hujan
hujan yang lebat
hujan di iringi angin yang kencang
guruh yang berdentum
begitu deras air mengalir di pipi
aku tak mampu untuk bertahan lagi

lalu keputusan dibuat untuk aku pos kan sume barang tu
kerana aku masih tak kuat untuk sume ni
walaupun ia dah berlalu 7 bulan
dan dalam masa 7 bulan ini juga bermacam2 yang dah berlaku

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home