Thursday, January 8, 2009

t o pe nG

sekarang aku dah boleh tersenyum tapi ikhlas kah senyum yang aku beri
aku dah mampu ketawa tapi benarkah aku sedang ketawa
atau ini semua hanya untuk mengaburi

aku tak mahu lagi susahkan orang sekeliling
aku tak mahu lagi mereka bimbangkan keadaan aku
walaupun hakikatnya perasaan itu masih bergolak dalam hati ini

hakikatnya ingatan itu masih kuat, debaran itu masih ada
tusukan itu masih terasa di jantungku

mak...
maafkan anakmu ini yang telah hanyut dengan perasaannya
anakmu yang telah hilang dengan dunianya
nantikan kepulangan ku nanti untuk ubati segalanya
aku akan pulang bersama senyuman yang kau nantikan

abah...
maafkan anakmu yang hilang arah tujunya
maafkan anakmu yang membiarkanmu tersiksa
nantikan kepulanganku bersama tawa senda
aku akan pulang bersama suaraku yang kau rindu
aku akan pulang bersama keceriaan dan keriuhanku yang kau rindu

kawan2...
maafkan aku dengan sikapku
aku akan bt yang terbaik
biarlah di dalam hati ini hanya Tuhan yang mengetahui
apa yang aku mahu, orang di sekeliling aku B A H A G I A

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kadang2 kita tak sedar apa pun bila sesuatu yang mengecewakan kena pada kita...
org lain boleh bg mcm2 nasihat tapi klu diri kita sendiri tak rela untuk lepaskannya, smpi bila2 kita akan ingat bnd tu...
biarkan benda tu berlalu syam...syam berhak untuk hidup bahagia macam org lain... belajar untuk memaafkan orang lain n terima hakikat yang semuanya dah berakhir... bukan dia sorang yg ada dlm hdp syam...bila dia pergi bermakna kita hilang hdp ni...syam masih ada mak n ayah...ada adik2 yg bg sokongan...keluarga adalah permata kita. 25 thn lbh syam dgn dorg klu nk dibandingkan dgn yg hanya 4;5 tahun tu... belajar tuk terima hakikat..jgn terus salahkan diri... please wake up from ur dream...please, please, please

January 10, 2009 at 12:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

org dah maafkan diorg kak
marah org sekejap je
mulut je cakap org takan maafkan,
tapi hati dah maafkan.org dah msg diorg mintak maaf
itulah cara org nk tenangkan hati.
begitu juga ngan dia, orang dah mintak maaf ngan dia.
org bt sume ni utk tng kan hati org
maybe utk lupakan dia amek masa
org akan tetap terus berusaha
berdoa dan terus berdoa

January 10, 2009 at 6:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

akak tau mmg susah tp akak harap syam akan jd lbh kuat... doakan kebahagiaan dorg walaupun susah...
insya allah syam akan dapat ketenangan n jumpa dgn lelaki yg lebih baik dari dia...
jgn asyik salahkan diri syam. kitaorg riso... klu itu kebahagiaan yg dia tu nak sangat biarlah... Allah tu Maha Adil...
ok lah klu korg putus skrg dr korg putus selepas dah ada ikatan itu lg memeritkan... syam kena bina hati yang bahagia... jgn biarkan bnd2 tu menghatui syam seumur hidup

January 10, 2009 at 6:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

org mmg doakan kebahagiaan dorg kak
itulah cara yg paling terbaik utk hati org tenang
dari dulu sampai sekarang org ttp doa yg sama utk dia..
moga dia bahagia
jika dia bahagia, itu dah cukup buat org bahagia
melihat org yg kta sayang mendapat kebahagiaan yg dia cari selama ini
yang tak mampu org beri =)

January 11, 2009 at 1:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

kalau nk lupakn mereka TOLONG STOP belek fs SNAJ tu @ fs sapa2 sj yg ada kaitan dgn mereka.. lg dok belek profile pompuan 2 lg 2 la dok ingt kat dia, lg 2 la dok tmbh sakit ati. jgn jd bodoh, jgn rendahkn martabat kita sbg pompuan, jgn nk sujud sembah org yg x layak.
please stop ade pa pe connection dgn diorg...
xyah nk komen2 kat fs pompuan 2..
jgn nk mengharap pa pe dah.. dah xde peluang pe pon lg..
org dh xnk jgn terhegeh2.
dia ngan pompuan 2 leh gelak2, suka2, bahagia yg kak syam dok derita,pendam perasaan, menagis sorg sbb pk da. dia ade pk? pompuan 2 ade pk?
jgn ade niat dlm otak 2 nk kwn2 dgn betina 2.
cukop pe yg dh jd jgn nk tmbh skt ati kak syam dan kecewakn org2 sekeliling kak syam yg sygkn kak syam.
sori kalo bahasa miza kasar tp miza dah lama pendam n miza nk kak syam sedar ramai kwn2 kak syam yg sygkn kak syam n risaukn kak syam..
seksa tubuh badan sbb org lain.

January 12, 2009 at 9:39 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home