Tuesday, August 19, 2008

terjumpa

aku terkejut gle.aku xde niat untuk cari blog dia.tapi jari aku laju menaip address tuh..aku tak tahu dari mana datangnya aura..yang aku tahu, aku taip tanpa fikir aper2.on je laptop, da connect ngan wireless aku terus taip addres tu.tup..tup..tup..'blog' ..cam nk pengsan pun ader.mesti susah nk percaya.tapi maybe Tuhan masih sayangkan hubungan kitorg..mesti dia nk beri petunjuk.ya Allah..aku bersyukur

banyak gak cerita yang aku dapat tahu.ayah selalu kua masuk hospital.Ya Allah...lemah rasa badan.aku tak tahu langsung tentang sumer nih.sumer ni salah aku.aku da jarang amek peduli tentang famili aku yang satu ni.maafkan aku...

dan lagi satu aku dapat tahu dia di kecewakan lagi.untuk adik yang aku sayangi, tabah la hadapi dugaan hidup ini. akk tak mampu jaga awak ngan baik.akk tak mampu jadi sorg kakak yang terbaik untuk awak.akk x layak sikit pun untk awak sayangi...maafkan akk. akk cuma mampu berdoa semoga suatu hari nanti awak bertemu kebahagiaan yang awak impikan...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home