Sunday, February 17, 2008

tak tahu

tak tahu dari mana perlu aku luahkan.
tak tahu dari mana perlu aku mulakan.
yang aku tahu fikiran aku kosong!
dengan ape yang berlaku,
dengan ape yang aku buat
aku keliru


patutkah aku teruskan jua
sedangkan aku tahu
aku dan dia tak mungkin bersama


patutkah aku pertahankan jua
sedangkan aku saja yang mempertahankannya


adakah aku terlalu mendesak
terburu dalam membuat keputusan
terlalu ikutkan perasaan


mengapa aku masih perlukan dia
sedangkan sudah tiada lagi impian bersama

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de LCD, I hope you enjoy. The address is http://tv-lcd.blogspot.com. A hug.

April 22, 2008 at 8:21 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home