Saturday, February 9, 2008

pink!!!!!

aku kua jenjalan sorg2 sebab adik aku malas nk teman aku.aku terpaksa gax kua ri ni sebab kalo aku tak kua kali ni aku dah takde mase nk bli sport shoes.pening gax pale ni cari kasut yg aku berkenan.menepati ciri2 yg aku nak.dengan bajet pun yg ciput je masih lagi aku demand hehehe~ janji puas hati.

tapi..nasib aku mmg mlg.dalam banyak2 yg aku cari aku tak jmp 1 pun yg berkenan.tp aku terpaksa gax pilih yg terbaik antara yg ada.akhirnya aku jumpa..tapi bila aku minta size..hmmm yg patern yg aku nk 2 dh xde.yg tgl kaler pink! bukan sekali tp dh 2x jd camnih. jodoh aku ngan pink ke????

ahh..tidak.aku blahje dari kedai tuh.aku takan amek kaler pink.
akhirnya..setelah 1/2 jam dalam kedai tuh..aku pilih kasut kaler OREN

ni jer yg terbaik.itu pun size 5 yg aku nk xde.ah..aku dah malas,mak pun dah lame tgu aku kt rumah sbb aku dah janji nk g kenduri kt blkg umah same2.size 6 pun jadik la..yg penting bukan PINK!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home