Thursday, August 7, 2008

ummi

tepon aku berbunyi time aku ngah tido.walaupun masih awl lg time tuh, aku tido sbb pnt sgt.padahal latihan pom2 gurl ptg td kejap jerk.aku bia je tepon tu berbunyi, malas nk angkat sbb no yg tertera kt hp aku, aku tak kenal.last nyer bunyi hp benti.
lame...baru aku cek hp.rasa cam tak sedap ati lak.sape la yg cal aku.aku msg no tu n tny sape. Ya Allah..rupernye Ummi.malunya aku...ummi kate aku dah tak ingat kat dia.sedih sangat...
ummi...kalaulah ummi tahu aper yg berlaku, mesti ummi lagi sedih.bukannya aku dah tak ingat kat ummi ngan ayah, tapi keadaan yg memaksa aku jd cam ni.aku pun sedih...aku pun tak minta jd camni.tp 'dia' yg minta aku jgn ganggu idup dia lagi.aper leh aku bt?????
xper la ummi, kalo de masa kte akan berjumpa

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home