Saturday, January 24, 2009

chinese new year

cuti selama 4 hari kat umah mmg rasa kesuntukan masa
walaupun masa yang terluang aku abiskan kat umah je
tapi aku cukup berpuas hati
aku suke tgk mak ngan abah bahagia lihat perubahan aku
dan satu yang aku perasan, mak ngan abah cuba penuhi setiap permintaan aku.
thanks abah..thanks mak
orang sayang sangat kat kalian

balik cuti ni jg aku masak spageti
dan aku suh masak pulut kuning
jemput sumer ank2 angkat mak
makan ramai2
tp cian kat adik aku yg kuat mkn
spageti yg aku masak tak cukup
walaupun dia dh tambah 3 x huhu
pas mkn ramai2, ktrg g mancing
yu hu..best siot..mancing atas bot
dah di tengah keheningan malam
bunga api memecah kesunyian
woo...best glerk!!!
balik umah kul 3 pagi
sebelum tu pekena teh tarik ngan roti canai

hati? hati aku?
hanya aku yang tahu

aper yg leh aku bgtau...aku hepi tgk mak ngan abah hepi
aku bahagia aku bt orang sekeliling aku bahagia =)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home