Wednesday, April 28, 2010

???

sepanjang kepulangan aku selama 3 hari mungkin diorang sedang memerhatikan aku. cuba mengetahui dengan siapa sedang aku 'berkawan' sekarang..dengan siapa aku rapat sekarang dan yang paling tepat siapa di hatiku sekarang..
sebenarnya tiada sesiapa pun.. aku cuma melalui kehidupan seperi biasa. aku tak risau akan usia ku yang semakin hari semakin bertambah.. aku tak kisah dengan semua itu.. aku cuma mahu melalui kehidupan dengan tenang =) melalui dengan senyuman dan bukan lagi air mata
aku tidak serius dengan sesiapa.. aku betul2 hanya kawan. abah terkejut bila aku kata aku berkawan dengan a**** , abah kata ' dulu kan dh kawan dengan ** skang nape nak kawan lagi?' pekerjaan itu x menunjukkan seseorang itu jahat atau baik. tapi...maybe abah takut aku kecewa lagi. kalo abah takut, aku lagi takut..
skang mak dah x bising2 lagi soal kawen setelah ari tu aku dengan berani nya meluahkan yang aku tak mau kawen.. biarkan aku menjalani kehidupan aku sekarang.. =)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home