Sunday, March 14, 2010

pengemis C.I.N.T.A


suka dan duka silih berganti

bayang dirimu menghilang kini

mengapa adakah aku bersalah



menangis hati memanggilmu

teringat segala sumpah janjimu

dahulu akulah suri hidupmu



apakan upaya diriku wanita

dan yang tinggal kini kelukaan



tak akan ku jadi pengemis cintamu

akan ku buktikan kepadamu



luka di hati ku rawat sendiri

hari berlalu musim berganti

dan kini kau iingin diriku lagi

____________________

memang segalanya kini aku lalui sendiri
segalanya ku tanggung sendiri
walaupun kekadang terasa berat
tetapi ini yang aku pikul
kerana ini lah kehidupan aku
seperit mana, sepahit mana
aku tetap kena laluinya

walaupun masih ada yang samar
aku masih perlukan penyelesaian
biar segalanya berakhir sampai ke penghabisan
tapi sikap nya yang begitu
membuat kan aku semakin sesak
semak

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home