Friday, December 18, 2009

ma Si H S E D A R

pertemuan kali kedua setelah sekian lama masing2 mendiamkan diri
kali pertama..untuk mendapatkan kepastian, persetujuan
samada mahu meneruskan atau putuskan saja
tapi dia masih lagi keliru
kata hati tidak seiring dengan perbuatan
aku masih x mengerti ape yang tersembunyi di hati

tapi..ape yang dilafazkan..aku perlu akur
bersedia dengan sebarang keputusan
dan akhir nya 'kawan'

aku redha..terima dengan hati terbuka
mungkin sampai di sini sahaja

pertemuan kedua
hanya kerana status sorg 'kawan'
aku xde niat lebih untuk itu
kedatangan aku bukan untk menghrap ape2
soal hati, aku letak ke tepi
walaupun aku tahu ht ini msh menyayngi nya
tp aku tetap menghormati keputusan yang kte telah bt

salah sangka kali ini bt aku berkecil ht

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home