Wednesday, March 18, 2009

4 bulan


segalanya sudah berlalu 4 bulan dan hari ni genap 4 bulan.. buat insan yang pernah aku sayang, aku sentiasa mendoakan kebahagiaan mu bersama insan yang kau sayang. Moga apa yang engkau inginkan dan impikan akan tercapai kerana aku tak mampu berikan yang terbaik untuk mu kerana aku bukan lah insan yang sempurna di hatimu.

maafkan segala kesilapan ku sepanjang kita bersama dulu kerana terlalu banyak kekurangan dan kelemahan yang ada pada diri ini sehingga aku tak mampu untuk pertahankannya lagi...

maaf di atas segala kekurangan

lagu ni ditujukan khas utk mu....

Setiba di persimpangan,
Langkah kita tak lagi sehaluan
Bermula di saat itu
Tidak senada irama dan lagu

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

Kau telah jauh, jauh dariku
Tiada ruang di hati buatmu

Namun harusku akui
Ada ketika di minda kau menjelma kembali
Sekali segala ada
Ada rindu yang datang tiba-tiba

Tak mungkin kerana sayang
Cuma terganggu oleh perasaan
Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

Tak mungkin kerana sayang

Hanya kadang-kala aku terkenang

"taK mUngkin kErna saYang"



2 Comments:

Blogger i z z a t i said...

xcukup 1 baris ni kak

March 18, 2009 at 5:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

baris yang mane

March 18, 2009 at 6:20 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home